10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг Київтеплоенерго

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  12:53, 3 Грудня 2023

Завдяки ним можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань, надіслати необхідні документи тощо

Як повідомляється, варто економити час та зусилля та вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації:

•Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/ та на сайті ЦКС https://komunalka.ua/cabinet/ – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.

• Месенджер на Facebook-сторінці (https://www.facebook.com/cks.com.ua/) – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.

• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/feedback) – для оперативного вирішення питань.

• Розділ «Дистанційне обслуговування» (https://cks.com.ua/remote ) – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.

• Електронний рахунок ( https://cks.com.ua/bill) для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників https://cks.com.ua/service-centers/.

• Розділ «Додатковий сервіс» (https://zruchnotut.com/) – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.

Вгору