Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
Він розповів, що рішення про реконструкцію розв’язки було прийнято в далекому 2006 році.
Вже у 2008 році було побудовано тунель, підпірні стінки, влаштовано лівоповоротні та правоповоротні з’їзди, нижній шар асфальтобетонного покриття, розпочато перевлаштування інженерних мереж.
Пізніше було завершено роботи з влаштування мереж водопроводу і дощової каналізації.
Однак, далі будівництво очікували “довгі роки простою”. Увесь цей час автомобілісти вспостерігали стирчащі люки, завалений бордюрний камень, відсутність розмітки та інші наслідки недбалого благоустрою.
У 2020 році було до кінця проведено ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини і облаштування тротуарів, освітлення, тактильної плитки.
Під час завершення робіт враховано і інші реалії сьогодення – суттєве збільшення кількості велосипедистів на столичних дорогах“, – підкреслив Густєлєв.
Він додав, що інфраструктуру для велосипедистів обіцяють модернізувати весною наступного року, поєднавши її з існуючою веломережею уздовж парку на Русанівській набережній по мосту через Русанівську протоку з Дніпровською набережною.
А тим часом на мосту Метро розпочались протиаварійні роботи, через які частково обмежено рух до 13 грудня. Київавтодор попереджає про можливі “пробки” на ділянці.