Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Для цього достатньо надіслати скан-копії відповідних документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype.
Щоб актуалізувати інформацію після повірки потрібно надіслати фото або скан-копії:
- свідоцтв про проходження повірки;
- актів демонтажу та монтажу лічильників, а також актів опломбування та розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі зняттям);
- фото лічильників, станом на дату звернення.
Для встановлення лічильників після заміни на абонентський облік потрібно надіслати фото або скан-копії:
- актів демонтажу попередніх та монтажу нових лічильників;
- паспортів нових лічильників;
- актів опломбування;
- фото лічильників на момент звернення.
У Центрі також нагадали, що для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити опломбування чи розпломбування лічильників можна за телефоном (044) 247-40-40 або на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».
У ЦКС зазначили, що після оновлення інформації, потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників одним із 6 зручних способів: