Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
За його словами, це рішення підтримують психологи, адже дистанційне навчання під час війни війни орієнтоване не лише засвоєння нових знань, а й на психологічну підтримка, спілкування, перемикання уваги дітей.
Викладачі отримали чіткий сигнал – навчання в даних умовах має бути без негативних оцінок або об’ємних домашніх завдань – воно повинно стати допомогою дитині, а не черговим стресом та хвилюваннями. Зараз не час фокусуватися тільки на вивченні нового матеріалу. Заняття мають бути орієнтованими і на повторювання – це буде ефективніше”, – пояснив Валентин Мондриївський.
Також заступник голови КМДА нагадав, що місто має достатній досвід та потужну базу для організації дистанційного навчання ще з часів карантинних обмежень.
Напередодні педагогічні колективи вже розпочали навчальні, психологічні та розвивальні консультації з дітьми. Задля цього директори закладів освіти отримали чітку інструкцію, які платформи можна використовувати та яка мета залучення учнів”, – зазначив Валентин Мондриївськи
Він додав, що як для юних киян, так і для вчителів, у місті створено потужну мережу онлай-сервісів для розвитку та підтримки.
Для дітей:
- Київський Палац дітей на юнацтва.
- Київська Мала академія наук учнівської молоді.
- Київський центр дитячо-юнацького туризму, краєзнавства та військово-патріотичного виховання.
- Київський державний будинок художньої та технічної творчості.
- Психологічна підтримка.
- Центр творчості «Шевченківець».
- Центр позашкільної роботи Святошинського району міста Києва.
- Дитячо-юнацький центр Дарницького району м. Києва.
Для педагогів:
- Центр професійного розвитку педагогічних працівників м. Києва.
- Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
До слова, у Києві вже 650 укриттів підключено до Wi-Fi.
Зауважимо, діти в Києві з початку війни не навчаються.