Про це повідомив у своїх соцмережах мер Києва Віталій Кличко.
Старий шляхопровід, побудований у 1963 році, жодного разу не відновлювався і був в аварійному стані. Його повністю розібрали до фундаменту та замінили новими конструкціями з покращеними характеристиками.
Новий шляхопровід на метр вищий та на 12 метрів ширший (замість ширини в 28 м стала 40 м). Довжина шляхопроводу – 36 м замість 33 м.
За словами Віталія Кличка, завдяки покращеним параметрам пропускна спроможність споруди зросла до 45 000 автомобілів на добу.
Також на новому шляхопроводі повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна.
Заїзди та з’їзди з нового шляхопроводу також відкриті для транспорту.
Втім, додав мер, весь комплекс робіт, а саме – влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля з’їздів та заїздів завершать наступної весни. Також влаштують велодоріжки та тротуари.
Нагадаємо, будівництво Дегтярівського шляхопроводу не обійшлось без інциденту. 30 вересня на Шулявці під час ремонтних робіт впали декілька балок Дегтярівського шляхопроводу. Як йдеться в офіційному поясненні, під час монтажу 7-ї балки в проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Підрядник заявив, що через інцидент роботи з реконструкції шляхопроводу затягнуться. Через обвал шляхопроводу розпочато кримінальне провадження.