Центри комунального сервісу та “Київводоканалу” відновили роботу

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  09:05, 30 Серпня 2022

29 серпня, офіси прийому громадян «Центру комунального сервісу» та «Київводоканалу» відновили роботу за попереднім записом та працюють у штатному режимі

Як нагадали в КМДА, фахівці сервісних центрів ЦКС допоможуть вирішити питання, пов’язані із наданням житлово-комунальних послуг. Зокрема, врегулювання питань, пов’язаних з укладенням та підписанням договорів на житлово-комунальні послуги, договорів із реструктуризації заборгованості, отриманням довідок або завірених копій документів, звіркою за нарахуванням та оплатою за послуги за довготривалий термін тощо.

Особистий прийом здійснюється з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30 за адресами:

  • просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
  • вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
  • вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
  • вул. Миропільська, 13-А (Дніпровський р-н);
  • просп. Героїв Сталінграда, 57 (Оболонський р-н);
  • вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
  • Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
  • просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
  • б-р Вернадського, 63А (Святошинський р-н);
  • вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинського р-н);
  • вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
  • вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).

Записатися на прийом у сервісний центр можна самостійно на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.

Для мешканців мікрорайону Пуща-Водиця з 16 серпня відновлено роботу сервісного центру за адресою: вул. Федора Максименка, 16. Наразі обслуговування споживачів здійснюється в порядку живої черги. Про можливість записатися в електронну чергу буде повідомлено окремо.

Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги усі сервісні центри дотримуються заходів з безпеки та призупиняють свою роботу. Зважаючи на військовий стан в країні, пропонуємо користуватись дистанційними каналами обслуговування як найбільш безпечними, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах введення воєнного стану в Україні.

Нагадаємо, що у зв’язку із проведенням регламентних робіт для поліпшення якості обслуговування споживачів із 22 до 26 серпня сервісні центри персональний прийом громадян не проводили.

Вгору