COVID-сертифікат недоступний або ж «немає даних про вас»: що робити в таких випадках?

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  09:13, 1 Грудня 2021

У МОЗ запропонували алгоритм дій, який допоможе усунути проблеми з генерацією COVID-сертифіката

Відповідне пояснення надали у профільному відомстві.

Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа. Що робити?

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія” — https://diia.gov.ua.

Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Попросіть перевірити персональні дані:

  • ПІБ украінською та англіиською мовами, як у паспортних документах.
  • РНОКПП (реєстраціинии номер обліковоі картки платника податків, який раніше називався індивідуальнии податковии номер — ІПН).
  • УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  • Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
  • Актуальнии номер телефона, на якому можливо приимати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

Ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат. Що робити?

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.

Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний»

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільнии застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал “Дія” — https://diia.gov.ua/.

Ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии» з таким текстом «Ви щепились не в Украіні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии робив щеплення». Що робити?

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.

Ви отримали статус: «Номер партіі вакцини помилковии»

Вам потрібно звернутися до лікаря, якии провів щеплення і вніс медичнии запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такоі діі ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

Ви отримали статус: «На жаль, сталася помилка».

Звертайтесь до технічноі підтримки порталу та додатку “Дія”

Нагадаємо, COVID-сертифікат тепер можна скачати у PDF-форматі: інструкція.

Вгору