Як повідомляє компанія, завершення ремонту першого електропоїзда попередньо заплановано вже до кінця 2021 року. Строки залежатимуть від результатів діагностики, яку зроблять у Чехії та в Києві спеціалісти Skoda, а також від термінів постачання колісних пар, які будуть повністю замінені.
Розглядаються наступні напрямки:
- відновлення курсування поїзда №720/719 Київ – Харків – Київ;
- відновлення курсування поїзда №748/747 Київ – Тернопіль – Київ;
- організація тактового руху за маршрутом Київ – Вінниця – Київ.
Зазначається, що останній варіант цікавий ще й тим, що від нього виграють пасажири, які прямують з Києва до Львова або у зворотному напрямку, адже на сьогодні більшість пасажирів їде до Вінниці саме на львівському Інтерсіті+. Тож у пікові літні та різдвяні періоди цей напрямок стає перевантаженим і вільних місць не вистачає. Розширення прямого сполучення з Вінницею з можливістю курсування двох рейсів на день вивільнить місця до Львова та Перемишля. Після відновлення міжнародного залізничного сполучення це стане у нагоді сотням тисяч пасажирам.
Довідка: Електропоїзд EJ675 Skoda City Elephant складається із шести двоповерхових вагонів на 623 місць (46 першого класу, 590 другого класу), він розрахований на швидкість роботи 160 км/год.
Нагадаємо, місяць тому почав курсувати новий швидкісний поїзд Інтерсіті+ за маршрутом Київ – Славське. “Лижним експресом” вже скористалися майже 20,5 тис. пасажирів.