Навчання у школах проводитимуть з 9:00 до 16:00.
В умовах відключення світла офлайн навчання у школах має починатись та закінчуватись при денному світлі. Це зменшить залежність освітніх закладів від віялових та аварійних відключень електроенергії.
З цієї причини уроки триватимуть з 09:00 до 16:00, зазначив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
Водночас для учнів початкових класів працюватимуть групи подовженого дня — до уроків та після них.
Валентин Мондриївський. Фото: Борис Корпусенко
«Після закінчення осінніх канікул за парти в очному форматі повернулись 111,5 тисячі школярів із майже 236,4 тисячі дітей, які перебувають у Києві, — повідомив Валентин Мондриївський. — Учні, які навчаються онлайн, підключаються до уроків за можливості.
Тому опрацювання тем і завдання дублюються через месенджери та електронною поштою. Крім того, повторення пройденого на наступному уроці — обов’язкове».
Зимові канікули триватимуть у столиці з 26 грудня до 27 січня. У цей час школи прогріватимуть мінімально для збереження системи опалення, а вчителі матимуть змогу піти за бажанням в оплачувану відпустку.
Під час канікул у випадку надзвичайної ситуації в місті частина шкіл буде використовуватись для роботи пунктів обігріву.
«Із 9 січня 2023 року, під час канікул, учням запропонують індивідуальні заняття та групові консультації, — звернув увагу Валентин Мондриївський. — Також працюватимуть гуртки та спортивні секції.
У другому півріччі, традиційно, особлива увага приділятиметься учням випускних класів — четвертих, дев’ятих і одинадцятих».
Він нагадав, що згідно з чинним законодавством України, 2022/2023 навчальний рік триватиме до 1 липня.
Щотижня кількість столичних учнів, які навчаються у очному та змішаному форматі, зростає. Так, у листопаді 2022 року, у порівнянні з вереснем, частка учнів, які навчаються очно, збільшилася майже на 17%.
На зустрічах з керівниками закладів освіти та управліннями освіти районів Департамент освіти та науки Києва напрацював рекомендації для шкіл. Зокрема, навчальні заклади розробляють власні моделі організації освітнього процесу з урахуванням особливостей кожного закладу/класу та індивідуальних потреб учнів, коригувати розклад та черговість уроків.