Як відомо, жителі столиці дуже просили пустити великі двоповерхові автобуси від метро на Троєщину – експресом в кінець району. Також в районі метро Харківської давали заявки на маршрути.
Зазначали також, що можуть вони кататися і центром міста – бо висота автобуса приблизно 4 м, а контактна мережа тролейбусів, наприклад, біля станції метро Олімпійської, підвішена на більше ніж 5 м.
Обіцяли також, що їх запустять на безпересадкові рейси – там, де високі салони не чіплятимуть мости та матимуть змогу проїжджати усіма транспортними розв’язками.
У “Київпастрансі” врешті розказали, куди поїдуть подаровані автобуси:
“Опрацьовується питання щодо експлуатації даних двоповерхових автобусів у післявоєнний час для організації екскурсійних, пізнавальних турів для школярів, а також для організації Управлінням туризму та промоцій КМДА рейсів туристичними місцями Києва на невеликі відстані”, – зазначають в повідомленні “Київпастрансу”.
Відтак, не варто чекати на двоповерхові автобуси, які підвезуть з роботи додому у спальний район.
Вживані двоповерхові автобуси MAN Київ отримав від Берліна в грудні минулого року. Вони їздили вулицями західноєвропейської столиці 12 років. Перед відправкою пасажирську техніку перевірили на придатність майстри-ремонтники траспортної компанії Berliner Verkehrsbetriebe. Разом з автобусам до Києва приїхали і комплектуючі.