У столиці у 2020 році продовжать капітальні ремонти вулиць й шляхопроводів. Крім того відбудеться будівництво нової дороги на вулиці Довбуша, яка поєднає вул. Алматинську з Броварським проспектом.
Ця нова дорога змінить систему трафіку в районі ДВРЗ та виведе його з тупика.
Починаючи з 2015-го року, всі ремонти вулично-дорожньої мережі у Києві проводяться комплексно: дороги, тротуари, зливова каналізація, прокладаються велодоріжки, встановлюється бар’єрне огородження, нове освітлення. У центрі міста на капітальний ремонт очікують три об’єкти: Пейзажна алея, Софійська та Театральна площі. Щодо Софійської площі, то досі тривають перемовини з Міністерством культури та керівництвом Софійського заповідника.
Якщо нарешті буде знайдено спільну мову, то роботи на Софійській площі розпочнуться у теплий період року. Також “Київавтодор” визначений замовником робіт із реконструкції моста Патона. Втім досі незрозумілим є формат робіт – реставрація чи реконструкція.
Згідно з ДБН, у рамках реставрації не можна виконувати відновлювальні роботи на прогонових спорудах, тому аби не втрачати часу, у 2020 році буде проведено повне обстеження мосту із залученням вчених НАНУ та Інституту ім. Патона. Майбутня реконструкція мосту і передбачає поетапне проведення робіт на кожній з половин мосту. Актуальним є і реконструкція вул. Кирилівської, де потрібні дуже складні роботи, адже це одна з найдовших і важливих вулиць столиці, яка до того ж щільно забудована з порушенням червоних ліній. У “Київавтодорі” пропонуватимуть для реконструкції можливість інвестування або використання систему державно-приватного партнерства, адже об’єкт дорогий і реконструкція за рахунок місцевого бюджету розтягнеться на довгі роки. На ділянці по проспекту Бандери покладуть верхній шар та з початком дорожньо-будівельного сезону візьмуться за ділянку проспекту від Йорданського озера до вулиці Олени Теліги.
Взимку тут проводять роботи, не пов’язані з укладанням асфальту й підготовчі роботи до наступного етапу. Якщо погода дозволить, реконструкція розпочнеться у березні. Дорожнє покриття на проспекті довелося значно підсилити через те, що втричі зросли навантаження на магістраль. Тут укладали й сухий бетон, полімерну сітку, що підвищує пружність дороги, її довговічність.
Так само підсилювали й дорожнє покриття Дарницької площі, дороги вздовж лінії швидкісного трамвая. У наступному році «Київавтодор» також виконуватиме капітальний ремонт Броварського проспекту, проспектів Комарова та Героїв Сталінграда, розпочне капремонт вулиці Борщагівської, завершить роботи на Борщагівському шляхопроводі, та шляхопроводів на вулиці Богатирській на перетині з проспектами Оболонським та Бандери. Залежно від успіху перемовин щодо кредитів від ЄБРР, може розпочатися капітальний ремонт Мосту метро.