Герої серіали — військовослужбовці, які розкажуть, як підтримати, про що варто питати, а яких тем краще не торкатися в розмові.
Щодня українські військові борються за нашу свободу. А чи знаєте ви, що відчувають захисники після повернення додому та як вислухати людину, коли вона хоче виговоритися?
Дізнатися, як коректно та з повагою комунікувати з військовими, ветеранами та ветеранками, в серіалі «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія», пропонують у Міністерстві цифрової трансформації України.
Герої серіалу — герої в житті, військовослужбовці, які діляться досвідом комунікацій із цивільними. В 11 серіях вони разом з експертами розкажуть, як підтримати, про що варто питати, а яких тем краще не торкатися в розмові.
Серед головних тем:
- особливості комунікації в родині, колі друзів, магазині, парку чи громадському місці,
- якими словами підтримати людину, якщо вона розповідає про досвід полону,
- як ввічливо подякувати за службу, не зачепивши особисті кордони людини,
- як роботодавцю налагодити взаємодію із захисником чи захисницею та допомогти реінтегруватися.
Серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» — це продовження розділу «Довідника безбар’єрності», створеного з ініціативи першої леді Олени Зеленської.
Дивіться освітній серіал за посиланням.
Освітній серіал створено з ініціативи Мінцифри в межах тематичної хвилі «Досвід ветеранів вартий поваги» комунікаційної кампанії «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я — ініціативи першої леді Олена Зеленська за підтримки Координаційний центр КМУ / Mental Health UA, громадської організації Безбар’єрність та компанії Visa — учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів» для платформи Дія.Освіта.