З 1 жовтня можна буде купити або повернути квитки на поїзд у Viber і Telegram. Для цього "Укрзалізниця" запустила чат-боти в месенджерах.
Про це повідомляє "Апостроф".
У зазначених сервісах доступні квитки на всі поїзди далекого прямування, в тому числі на швидкісних і регіональних маршрутах.
У чат-боті є функції продажу і повернення квитків, замовлення харчування, відображення розкладу руху, прибуття, запізнення поїзда, номера колії та онлайн-табло. Остання функція поки доступна не для всіх міст.
Як купити квитки в месенджерах: інструкція
Для Telegram - відкрийте посилання @Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot
Для Viber - https://vb.me/ukr_railway
Спочатку потрібно ввести свій номер телефону і вибрати мову спілкування. Далі слід натиснути в головному меню "Купити квиток" і вибрати один із запропонованих варіантів або вручну ввести назву міста, з якого ви хочете виїхати.
Потім виберіть місто призначення і дату. Також її можна ввести вручну в форматі рік-місяць-день.
Після цього на екрані з'явиться список рейсів. Слід вибрати поїзд, тип вагона (плацкарт або купе) і місце. Потім введіть імена пасажирів.
Також чат-бот допоможе купити напої та замовити білизну, сплативши за допомогою банківської карти.
Повернути можна лише ті квитки, які підв'язані до вашого номера телефону.