Киянам нагадують про те, що існують дистанційні послуги Київтеплоенерго: можна передати показники лічильників та отримати консультацію фахівця.
Про це повідомляє пресслужба комунального підприємства "Київтеплоенерго" у Telegram.
Так, у Центрі комунального сервісу можна дистанційно:
- проконсультуватися щодо нарахувань чи боргу за тепло і гаряче водопостачання;
- передати показники лічильників, скоригувати їх;
- зробити замовлення дублікату рахунку-повідомлення;
- побачити, які є способи оплати за послуги;
- попросити допомогу в розшуку оплат чи перезарахування сплачених грошей;
- поставити лічильники на облік після їх повірки чи заміни;
- зробити замовлення повірки, заміни та опломбування лічильників (у воєнний час у разі закінчення терміну повірки лічильники з обліку не будуть зняті).
Консультують фахівці Центру комунального сервісу:
- за номером телефону - 044 247-40-40;
- у Skype чи месенджері на сторінці Facebook.
Також можна ознайомитися з каналами надання послуг.
Інформацію про відключення послуги гарячого водопостачання можна знайти на сайті, за телефоном (044) 500-15-57 чи за коротким номером 15-57.
Ще можна залишити заявку про відсутність послуг опалення чи гарячої води через контактний центр міста Києва чи за коротким номером 15-51.