Як працюють Центри надання адміністративних послуг Києва

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  07:33, 2 Квітня 2022

Центри надання адміністративних послуг Києва працюють у будні (понеділок-п’ятниця) із 10:00 до 16:00

Як повідомляє КМДА, спектр послуг залишається обмеженим, оскільки через введення воєнного стану в Україні не всі суб’єкти надання адміністративних послуг відновили роботу в повному обсязі, і доступ до інформаційних ресурсів також на сьогодні обмежено.

Планується, що можливості для отримання адміністративних послуг поступово будуть розширюватися.

Особливості надання послуг у ЦНАПах в умовах воєнного стану:

  • Реєстрація народження та шлюбу відбувається лише через органи державної реєстрації актів цивільної стану (ДРАЦС)

Адреси ДРАЦС міста Києва можна дізнатися за посиланням. Батьки можуть також на підставі паспорту, копії свідоцтва про народження відновити документи дитини або свої.

  • Реєстрацію нерухомості припинено.
  • Реєстрація юридичної особи, фізичної особи, благодійного фонду здійснюється незалежно від місця через Портал Дія.
  • Обмін посвідчення водія здійснюється у Дарницькому ЦНАП за адресою: вул. С. Олійника, 21 та в територіальних сервісних центрах міста Києва за адресами: вул. Павла Усенка, 8 та вул. Миколи Гринченка, 18. Строки дії документів, які закінчились, – продовжено.
  • єДокумент – документ, що посвідчує особу на час дії воєнного стану, дозволяє замовляти послуги. Потрібно просто встановити застосунок «Дія».
  • Реєстрацію місця проживання/декларування, а також зняття – припинено.
  • Є можливість продовжити термін дії паспортів у термін до 5 років, вклеїти фото до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку. У таких випадках потрібно звертатись безпосередньо до підрозділів міграційної служби за адресами: вул. Б. Хмельницького, 10 та вул. Теодора Драйзера, 22. Гаряча лінія ДМС: 0 800 308 877.
  • Отримати готові паспортні документи, які були подані через центри надання адміністративних послуг міста Києва до введення воєнного стану, можна у підрозділах міграційної служби за адресами: вул. Б. Хмельницького, 10 та вул. Теодора Драйзера, 22
  • Подати декларацію про провадження господарської діяльності.
  • Отримати довідку про реєстрацію місця проживання.
  • Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
  • Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні.
  • Отримати довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та отримати допомогу внутрішньо переміщеним особам на проживання можна в органах соцзахисту районних адміністрацій міста Києва, адреси за посиланням.
  • Зупинено строки надання послуг.

Працює гаряча лінія центрів надання адміністративних послуг міста Києва: 044 202 60 38; 044 202 60 39.

Вгору