Про те, як проходитиме робота Центру на час “червоної” зони, повідомляється на сторінці концерну у соцмережі.
Для убезпечення мешканців міста Києва та упередження ситуації з розповсюдженням коронавірусу комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) із 1 листопада приймає споживачів у сервісних центрах лише за умови наявності:
• негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години
• «зеленого» COVID-сертифіката
• документа про одужання
Як записатися на прийом
Записатись на прийом можна через сайт або за телефоном: (044) 247-40-40. За цим телефоном можна потрапити до Центру по запису з питань:
- укладення договорів про надання послуг,
- договорів реструктуризації заборгованості,
- отримання завірених копій документів та довідок, зокрема, довідки про стан заборгованості.
Передача показань лічильників
Для вирішення усіх інших питань: передачі показань лічильників, внесення результатів повірки лічильників, актуалізації інформації щодо заміни та встановлення їх на обліку, коригувань та перерахунків, а також актуалізації інформації про нових власників тощо, як і раніше, пропонуємо користуватися дистанційними сервісами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Що з е-чергою ?
Усі, хто був записаний до електронної черги у період до введення дії «червоної» зони, зможуть потрапити на прийом у визначений час, проте за умови наявності негативного ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигена строком дії 72 години або «зеленого» COVID-сертифіката; або документа про одужання.