Як у Києві просувається будівництво метро на Виноградар (ФОТО)

Источник:  shotam.info  /  15:07, 24 Марта 2020

Що відомо про нові станції?

У Києві тривають роботи з будівництва Сирецько-Печерської («зеленої») лінії метрополітену. Як розповіли у Київметробуді, зараз продовжуються роботи з будівництва вентиляційного вузла №213.

На майданчику №213 продовжуються роботи з будівництва вентиляційного вузла, який буде розташований між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”. 

“Вже виконано зворотню засипку примикаючого тунелю та з’явились обриси майбутньої вентиляційної камери, де безпосередньо буде змонтовано вентилятори та допоміжне обладнання”, – розповіли у Київметробуді.

Також працівники розпочали облаштування майданчика №212, який відповідатиме за будівництво станції “Проспект Правди”. Днями було збудовано першу ділянку паркана в місці майбутніх тупиків лінії метрополітену. Невдовзі розпочнуться роботи з перенесення комунікаційних мереж.

Що відомо про нові станції?

Будівництво Сирецько-Печерської («зеленої») лінії метрополітену здійснює  компанія «Київметробуд». Підприємство має 70-річний досвід у будівництві метрополітену та підземних споруд.

Дільниця зеленої лінії з’єднає житловий масив Виноградар з Сирцем, зробить пересування містом більш зручним та комфортним, а жителі Виноградаря зможуть дістатися інших станцій метрополітену та багатьох частин міста набагато швидше ніж зараз.

На першому етапі буде побудовано дві станції: “Мостицька” та “Проспект Правди”. Довжина нової ділянки лінії становить 3,7 км.

Роботи з будівництва тунелів виконуються як відкритим, так і закритим способом. Обидві станції заплановані мілкого закладення. 

«Мостицьку» буде розташовано між вулицями Білицька та Межова. Неподалік – Мостицький масив. «Проспект Правди» будують на перехресті вулиці Порика і власне проспекту Правди. Це перша черга лінії на Виноградар, яку планують здати в експлуатацію наприкінці 2021 року.

На «Мостицькій» збудують три входи, на «Проспекті Правди» – чотири з різних сторін, а на самій станції заплановано дві бокові платформи.

Востаннє нову станцію метро у Києві відкрили у листопаді 2013-го – це “Теремки” на Оболонсько-Теремківській (синій) лінії.

Наверх