Як вирішити житлово-комунальні питання, не виходячи з дому

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  16:28, 14 Жовтня 2024

Якщо у вас виникли будь-які питання щодо комуналки, вирішити їх можна дистанційно, навіть не виходи з дому

Як поінформували у Центрі комунального сервісу, для цього існують спеціальні канали обслуговування киян.

Обрати найзручніший для себе онлайн-сервіс можна на сайті ЦКС у розділі «Споживачам».

Тут є можливість:

– дистанційно передати документи, подати заяву, обміняти фото/скан-копії документів, а також безпосередньо спілкування з фахівцем ЦКС через Telegram, месенджер у Facebook або Skype;

– передати показання і отримати консультацію щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги;

– оплатити спожиті послуги;

– замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників.

Ще дистанційно можна:

– за допомогою ЕЦП (електронний цифровий підпис) укласти договори на послуги чи реструктуризацію заборгованості;

– відмовитися від паперового рахунку-повідомлення та отримувати його електронну версію;

– замовити розпломбування, опломбування, контрольне зняття показань лічильників, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі осіб;

– отримати оперативну консультацію фахівця через зворотний зв’язок.

Раніше «ВК» писав, що з’явилися нові номери для зв’язку киян з операторами Центру комунального сервісу.

Вгору