Як поінформували у Центрі комунального сервісу, для цього існують спеціальні канали обслуговування киян.
Обрати найзручніший для себе онлайн-сервіс можна на сайті ЦКС у розділі «Споживачам».
Тут є можливість:
– дистанційно передати документи, подати заяву, обміняти фото/скан-копії документів, а також безпосередньо спілкування з фахівцем ЦКС через Telegram, месенджер у Facebook або Skype;
– передати показання і отримати консультацію щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги;
– оплатити спожиті послуги;
– замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників.
Ще дистанційно можна:
– за допомогою ЕЦП (електронний цифровий підпис) укласти договори на послуги чи реструктуризацію заборгованості;
– відмовитися від паперового рахунку-повідомлення та отримувати його електронну версію;
– замовити розпломбування, опломбування, контрольне зняття показань лічильників, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі осіб;
– отримати оперативну консультацію фахівця через зворотний зв’язок.
Раніше «ВК» писав, що з’явилися нові номери для зв’язку киян з операторами Центру комунального сервісу.