Якщо є питання щодо гарячої води та опалення: куди кияни можуть звернутися дистанційно

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  12:29, 10 Травня 2023

Для зручності жителів столиці «Київтеплоенерго» зібрало у одному дописі 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення питань щодо гарячого водопостачання та опалення

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Завдяки цим каналам кияни можуть передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або ж надіслати необхідні документи.

Вирішити питання у сфері ЖКГ дистанційно можна, обравши зручний спосіб комунікації:

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.

Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі копій документів.

• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань.

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі копій документів.

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.

• Розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.

Детально ознайомитися з каналами надання послуг користувачі можуть за посиланням.

Вгору