Якщо виникли питання щодо послуг «Київтеплоенерго»: куди звертатися?

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  16:58, 15 Серпня 2023

Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» представило 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань, які виникають у споживачів

Як зазначають комунальники, завдяки цим каналам можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань або надіслати необхідні документи.

Жителів столиці закликають вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації:

• Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго та на сайті ЦКС – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.

Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.

Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань.

• Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.

Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.

• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.

• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.

• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.

• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.

• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.

• Розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.

Детально ознайомитися з каналами надання послуг споживачі можуть за посиланням.

Вгору