Киянам повертатимуть квитки за зайві поїздки через ремонт у метро: як отримати компенсацію

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  11:04, 16 Січня 2024

Жителям столиці компенсують квитки за зайві поїздки через закриття станцій «синьої» гілки метрополітену

Про це повідомляє команда «Києва Цифрового».

Для того, щоб вартість проїзду з «Теремків» до будь-якої станції метро для містян не зросла, поїздки автоматично повертатимуться на транспортну карту. Ця схема діятиме, якщо ви скористались тимчасовими маршрутами: 2м, 60, 43к + метро.

Наприклад, якщо їхати автобусом 2м з «Теремків» до «Либідської», а потім добиратися у центр на метро, то одна з двох витрачених поїздок повернеться на карту.

«Щоб компенсація спрацювала, час у дорозі не має перевищувати 2 години», – уточнили фахівці.

Як зазначається, компенсація поїздок діє для пластикової та цифрової карти та QR-квитків, якщо їх створили через застосунок.

Поїздки за вимушені пересадки повернуться на карту вже наступної доби.

Така компенсація діятиме, поки триватиме ремонт «синьої» гілки метро.

Якщо з сервісом виникли проблеми, можна звертатися до служби підтримки support.ebilet@kyivcity.gov.ua.

Як писав «ВК» шість станцій столичної підземки від «Диміївської» до «Теремків» зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав «протікати». Маршрути закритих станцій зараз дублює додатковий наземний транспорт. Після закриття метро на «Либідській» знову утворились натовпи пасажирів, як десятиліття тому. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість. Пізніше стало відомо, що повністю відновити рух планують за кілька років.

Вгору