У YASNO роз’яснили, мають робити власники квартири, якщо в ній ніхто не проживає, щоби не формувалися борги за світло.
У компанії пояснили свою позицію: вони не знають, чи виїхав власник квартири за кордон і чи хтось проживає нині у його помешканні. Тому, якщо в якийсь момент клієнт перестає передавати показання електролічильника, постачальник та оператор системи розподілу вважають, що клієнт їх просто забув передати й нарахування здійснюється за середньодобовим споживанням. Проте власник житла рахунок не сплачує, адже вважає це помилкою, і таким чином починають формуватись борги.
Що варто зробити клієнтові, якщо він не проживає у квартирі, щоб не назбирати боргів.
Передавати орієнтовні показання щомісяця. Наприклад, якщо у квартирі залишився працюючим холодильник або інша техніка, то достатньо буде щомісяця до останніх зафіксованих вами показань додавати 2-5 кВт-год і відповідно сплачувати за них. А повернувшись додому, буде достатньо сфотографувати дані лічильника або запросити контролера ОСР, щоб провести звірку. В такому випадку борги не будуть формуватись і не будуть надходити повідомлення про заборгованість.
Передавати одні й ті ж самі показання електролічильника щомісяця. Навіть, якщо у квартирі відключені усі електроприлади необхідно щомісяця передавати останні зафіксовані клієнтом показання.
У YASNO нагадують, що передавати показання необхідно за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Зробити це можна дистанційно з будь-якої країни світу за допомогою онлайн-сервісів YASNO.