Найближчим часом додаток «Kyiv Smart City» буде автоматично повідомляти про дорожні ремонтні роботи. Спочатку такі сповіщення отримуватимуть усі користувачі, а незабаром тільки ті, кому ця інформація потрібна. Про це повідомили в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
«Для того, щоб помістити місто в смартфон, було створено платформу реєстрів, зокрема, реєстр мешканців, а також впроваджено десятки інформаційних систем. Наразі десятки фахівців створюють технічні рішення для впровадження нових сервісів платформи”, – пояснили в департаменті.
У дні загальноміських заходів користувачам приходять повідомлення про перекриття доріг і зміну маршрутів громадського транспорту. Також система нагадає, якщо термін дії купленого QR-квитка закінчується.
Згодом надсилатиметься й інформація про, наприклад, відключення електроенергії у вашому будинку.
Що ще нового
Розробники також запустили в додатку розділ «Афіша заходів». Для зручності створено три підрозділи: «Культурні заходи», «Відпочинок», «Освітні заходи».
При ввімкненій геолокації користувачі можуть обирати події за такими параметрами, як час, популярність і місце проведення.
А якщо активний киянин хоче помістити в додаток власний захід – він матиме таку можливість. Необхідно лише створити івент на ресурсі kyivmaps, який інтегрований у додаток, і в розділі «Афіша» всі користувачі програми побачать новостворений захід. У 2020 році розвиток додатку продовжиться.
Найближчим часом планується надати користувачам:
- можливість записати дитину до дитячого садка;
- сплатити штраф за паркування;
- написати онлайн-петицію, зареєструвати улюбленця в реєстрі домашніх тварин;
- написати звернення до Контактного центру 15-51;
- проголосувати за проЄкти Громадського бюджету;
- розробити сервіс «Активний киянин».
Зручний зворотній зв’язок з розробниками
“Додаток «Kyiv Smart City» повністю орієнтований на користувачів. Кияни можуть голосувати за послуги, які вони хочуть бачити в додатку насамперед. Лише потрібно натиснути на іконку «Хочу!» поруч із бажаною функцією, яка ще перебуває в розробці. У розділі «Зворотній зв’язок» можна поставити запитання або зателефонувати за вказаним номером. Основна місія «Kyiv Smart City» – зробити Київ комфортним і зручним для громадян, і саме на це спрямований подальший розвиток програми”, – наголошують в департаменті.
Зауважимо, що Київ – перше українське місто у смартфоні. Сьогодні вже понад 130 тисяч користувачів завантажили міський додаток «Kyiv Smart City», щоб покращувати якість свого життя та економити час за допомогою міських цифрових сервісів.