Київський міський центр допомоги учасникам АТО змінив адресу: куди звертатися військовим та ветеранам?

Джерело:  vechirniy.kyiv.ua  /  12:49, 17 Червня 2023

Звернутися до Центру можна за телефоном гарячої лінії: 0800-300-633 або за адресою вул. Бастіонна, 11 у робочі години

Київський міський центр допомоги учасникам Антитерористичної операції змінив адресу дислокації й розширятиме спектр послуг.

Наразі центр переїхав на вулицю Бастіонну, 11.

«У нашому центрі працюють переважно учасники бойових дій, члени їх сімей та волонтери. Наші спеціалісти чітко усвідомлюють усі соціальні проблеми та запити в своїй більшості проходячи їх з 2014 року, шукаючи вирішення в комісіях, робочих групах та судах. Ми постійно співпрацюємо з різними органами влади і громадськими організаціями з метою підвищення ефективності та результативності нашої роботи» — пояснили у Київському міському центрі допомоги учасникам АТО.

У центрі нагадали основні завдання, які виконують на сьогодні:

— забезпечення соціальної захищеності учасників бойових дій та членів їх сімей шляхом надання соціальних послуг: інформування, консультування, соціальної адаптації, соціальної інтеграції та соціального супроводу тощо;

— участь у реалізації окремих заходів міських цільових програм у сфері соціального захисту учасників бойових дій та членів їх сімей;

— забезпечення взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими організаціями у сфері соціального захисту.

Центр надає учасникам бойових дій та їх сім’ям соціальні послуги, зокрема:

  • інформування (надання інформації з питань соціального захисту);
  • консультування (допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу зі складної життєвої ситуації, психологічне консультування);
  • консультативного кризового телефону (консультування з використанням засобів зв’язку, психологічна підтримка та кризові втручання професійних психологів, соціальних працівників та інших фахівців для допомоги у кризовій ситуації);
  • посередництва (допомога у врегулюванні конфліктів); представництва інтересів (ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг за його дорученням;
  • допомога в оформленні або відновленні документів;
  • соціальної профілактики (організація навчання та просвіти (лекції, бесіди, вистави, акції, створення та розповсюдження рекламно-інформаційних та просвітницьких матеріалів тощо);
  • готує пропозиції стосовно розробки проектів міських цільових програм з питань соціального захисту та допомоги учасникам бойових дій та членам їх сімей;
  • бере участь у розробці та реалізації заходів з патріотичного виховання молоді, цивільного захисту населення, залучення та мотивування широких верств населення міста Києва до волонтерської роботи;
  • проводить анкетування, збір, обробку та узагальнення інформації щодо стану соціального захисту та надає пропозиції стосовно удосконалення законодавства України з цих питань;

Звернутися до Центру можна за телефоном гарячої лінії: 0800-300-633 або за адресою вул. Бастіонна, 11 у робочі години:

понеділок — четвер з 9:00 до 17:30,

у п’ятницю до 16:00,

обідня перерва з 13:00 до 14:00.

Наші сторінки:

https://www.facebook.com/kyivCDUATO/

https://ato.kyivcity.gov.ua/

t.me/CDUATO

https://instagram.com/kyiv_cduato

Як розповіла в інтерв’ю «Вечірньому Києву» заступниця голови КМДА Марина Хонда, влада столиці працює над створенням комплексного центру підтримки ветеранів «Київ мілітарі хаб», куди зможуть звернутися Захисники, Захисниці, а також їхні сім’ї, щоб вирішити всі свої питання: від заповнення документів, оформлення пільг до медичної та психологічної реабілітації. Окрім цього, у місті планують запускати електронний кабінет Захисника.

За поданням Київського міського голови ухвалено рішення провести реорганізацію і на його базі створити потужний заклад для роботи з ветеранами та їхніми родинами. «Київ мілітарі хаб» працюватиме за принципом «єдиного вікна».

Марина Хонда пояснила, що після повернення з фронту бійці не повинні бігати по всіх установах, шукати, на що вони мають право, і які документи потрібно зібрати. Щоб цього уникнути, у мілітарі хабі будуть соціальні працівники, представники ЦНАПу для оформлення документів та кейсменеджер, який буде консультувати військових та членів їхніх сімей на кожному з етапів оформлення тієї чи іншої послуги.

Вгору