У Києві триває будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. У КМДА обіцяють відкрити автосполучення ним вже до кінця року.
Новий етап робіт
Зазначається, що будівництво “мосту на Троєщину” активно триває і взимку. Вже завершили процес монтажу верхніх тимчасових опор. І починають новий, важливий етап – встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність конструкції мосту, розрахованого на автосполучення та лінію метро.
Усього до початку квітня цього року Київ має отримати 68 тросів, 4 з них вже надійшли на будівництво. Роботи з їх встановлення розпочнуть вже в травні цього року. Також триває процес зварювання металоконструкції частини мосту в напрямку Подолу. За кілька місяців за допомогою кранів її встановлять на місце. І за кілька місяців підрядники обіцяють добудувати частину перегону мосту від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Там триває процес бетонування опор.
Скільки авто пропускатиме?
Проєктна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста.
Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у Києві складає близько 300 тис. авто. І в «часи пік» пропускна спроможність мостів перевищується майже у 3 рази.
Яким буде міст?
У КМДА відзначили, що Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії під майбутнє метро – на нижньому ярусі, прокладуть також і трубопровід.
Місто в повному обсязі фінансує такий великий об’єкт. Близько 3 мільярдів гривень планується виділити в 2020-му.
Нагадаємо, що Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. І кілька років будівництво об’єкту було законсервоване.
Усі фото – Вечірній Київ