Як повідомляє Київська філія “Газмережі”, зміни відбулися згідно з Постановою НКРЕКП № 1596.
Як тепер платити за розподіл природного газу?
- Оплату за доставку газу потрібно здійснювати до 20 числа поточного
місяця.
Зі зміною оператора газорозподілу, оплату за послуги з 1 вересня 2023 року потрібно здійснювати за новими реквізитами Київської філії “Газмережі”:
- Оператор газорозподільних систем Київська філія ТОВ “Газорозподільні
мережі України”; - ЄДРПОУ 45385755
- номер рахунку для фізичних осіб (населення): № UA233004650000026033300344249
Якщо у споживача є борг за розподіл природного газу перед АТ “Київоблгаз”, його потрібно сплатити за старими реквізитами:
- Оператор газорозподільних систем АТ “Київоблгаз”;
- ЄДРПОУ 20578072
- номер рахунку для фізичних осіб (населення): № UA073226690000026035303007660
Зручно сплачувати онлайн можна за допомогою:
- додатків банків;
- у будь-якому відділенні “Укрпошти”;
- через відділення будь-якого банку;
- через термінали самообслуговування.
Як передати дані лічильника
Традиційно показання газових лічильників слід передавати з 1 по 5 число щомісяця.
Показання газового лічильника споживачам слід передавати за допомогою сервісів my.grmu.com.ua, вказавши особовий рахунок оператора ГРМ, який починається на 0800.
Також спожиті куби газу можна передавати за допомогою особового рахунку ГПК “Нафтогаз України”:
- в особистому кабінеті my.gas.ua
- на сайті без реєстрації за спрощеною процедурою
https://gas.ua/uk/indicators - за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647;
- через чатботи GASUA у Viber , Telegram;
- за телефонами: +38 066 300 28 88, +38 098 300 28 88, +38 093 300 28 88, +38 044 364 61 04.
Також обов’язково потрібно написати заяву на приєднання до умов Типового публічного договору розподілу природного газу:
- знайти документ на внутрішньому боці платіжки;
- перевірити актуальність даних, зазначених у заяві про приєднання, по домоволодінню;
- поставити підпис у відповідному полі заяви-приєднання;
- повернути заяву будь-яким зручним способом до Київської філії “Газмережі”.
Способи передачі заяви:
- залишити у центрах обслуговування клієнтів або дільницях Київської філії “Газмережі”;
- передати контролеру під час його візиту до оселі споживача;
- надіслати на поштову адресу контакт-центру Київської філії “Газмережі”: office.kv@grmu.com.ua
- Споживачі, які тимчасово не мешкають у домоволодінні можуть отримати заяву на свою електронну адресу. Для цього слід звернутися до контакт-центру Київської філії “Газмережі” за одним з номерів: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell). 044-364-61-04.
Нагадаємо, киянам пояснили, як актуалізувати показання лічильників гарячої води та опалення.