Про це повідомляє КП “Київтеплоенерго”.
У КП зазначають, що у деяких квитанціях за квітень, в графі «перерахунок», присутні нарахування за опалення, що, фактично, було спожите у березні. Такі нарахування в деяких квитанціях з’явились за наступних умов:
- Якщо послугу з постачання теплової енергії у будинку відключили на початку квітня.
- Якщо було актуалізовано показники квартирних теплолічильників мешканцями столиці, які з початком війни не мали можливості їх передати вчасно та відповідно проведено перерахунок між квартирами будинку, а також здійснено коригування та перерозподіл обсягу спожитої теплової енергії за період коли послуга надавалась, тобто за опалювальний період.
- У випадку, коли в деяких будинках контролери “Київтеплоенерго” отримали доступ до лічильників для звіряння показань лише в квітні, а отже було проведено коригування за попередні місяці – лютий і березень, коли показання зі зрозумілих причин не знімалися з будинкових лічильників тепла.
- Відповідно до змін, внесених ЗУ №1060, у рахунках на оплату житлово-комунальних послуг за листопад 2021 у структурі плати за послуги теплової енергії та постачання гарячої води з’явилися нові рядки з платою за функціонування систем опалення і гарячого водопостачання.
За Методикою № 315 ця графа у платіжці знаходиться у блоці “Теплова енергія”, бо для підготування гарячої води використовується той же теплоносій, що й для опалення. Платіж нараховується, якщо у будинку наявна система ГВП.
Плата за функціонування системи гарячого водопостачання сплачується весь рік.
Наприклад, у будинку на Шолом-Алейхема, 6 квартира з опалювальною площею 43,4 м² у платіжці за квітень отримала нарахування 989,17 грн за опалення. З них за Методикою № 315 проведено розрахунок обсягів теплової енергії на функціонування системи гарячого водопостачання обсяг становить 0,0367 Гкал за незмінним тарифом 1654,41 грн. Таким чином, сума нарахована 60,72 грн. А 928,25 грн перерахунок внаслідок актуалізації фактичних показань лічильників тепла будинку.
В будь-якому випадку, якщо виникають питання щодо нарахувань, клієнтам варто звернутися за консультацією до Центру комунального сервісу. Усі контакти доступні за посиланням.
Центр комунального сервісу – єдина абонентська служба в столиці, фахівці якої володіють актуальною інформацією у сфері житлово-комунального господарства та надають консультації з питань нарахувань за послуги.