Як зазначили у ПрАТ АК “Київводоканал”, з 20 серпня 2021 року згідно Закону України №1657-IX знято мораторій на відключення споживачів комунальних послуг, що мають заборгованість.
“Відключення від каналізації є одним із методів роботи з боржниками, до якого Київводоканал вдається в крайньому випадку. Тільки якщо боржники систематично не сплачують за послуги і взагалі не йдуть на діалог, Київводоканал змушений припинити постачання послуги”, – уточнили у компанії.
Як уникнути відключення, якщо є борг?
- погасити борг;
- укласти договір реструктуризації. Щоб укласти договір реструктуризації боргу, можна звернутись до наших Центрів обслуговування споживачів.
У компанії зазначили, що відключенню від каналізації завжди передують офіційні попередження, де боржникові пропонують врегулювати ситуацію.