Про це повідомляє «Центр комунального сервісу».
У споживачів є можливість передати ряд документів фахівцям без відвідування районних сервісних центрів, що економить час у вирішенні питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги.
Здійснити обмін фото або скан-копіями документів та отримати онлайн-консультації у спеціалістів можна за допомогою:
– Telegram – нікнейми районних сервісних центрів тут.
– У месенджері офіційної сторінки ЦКС у Фейсбук.
– Skype – логіни районних сервісних центрів в таблиці за посиланням.
Читайте також: Як дізнатись про енергоефективність свого будинку та зменшити споживання тепла: для киян працює спеціальний ресурс
Також жителі столиці можуть дистанційно:
– розрахуватись за спожиті житлово-комунальні послуги та передати показання лічильників води і тепла через особистий кабінет;
– оформити відмову від паперового рахунку-повідомлення – в особистому кабінеті у вкладці “налаштування повідомлень“;
– замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників, контрольне зняття показань, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі мешканців для подальших нарахувань – у розділі «Дистанційне обслуговування»;
– отримати оперативну консультацію через зворотний зв’язок.
Нагадаємо, консультацію щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги також можна отримати через Сall-центр ЦКС -(044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів за посиланням.