Не треба ходити до сервісних центрів: як вирішити комунальні питання онлайн

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  11:32, 3 Лютого 2024

Для того, щоб вирішити будь-які комунальні питання, більше не треба їхати до сервісних центрів і стояти там у чергах – зробити це можна дистанційно

Про це повідомляє «Центр комунального сервісу».

У споживачів є можливість передати ряд документів фахівцям без відвідування районних сервісних центрів, що економить час у вирішенні питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги.

Здійснити обмін фото або скан-копіями документів та отримати онлайн-консультації у спеціалістів можна за допомогою:

– Telegram – нікнейми районних сервісних центрів тут.

– У месенджері офіційної сторінки ЦКС у Фейсбук.

– Skype – логіни районних сервісних центрів в таблиці за посиланням.

Читайте також: Як дізнатись про енергоефективність свого будинку та зменшити споживання тепла: для киян працює спеціальний ресурс

Також жителі столиці можуть дистанційно:

– розрахуватись за спожиті житлово-комунальні послуги та передати показання лічильників води і тепла через особистий кабінет;

– оформити відмову від паперового рахунку-повідомлення – в особистому кабінеті у вкладці “налаштування повідомлень“;

– замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників, контрольне зняття показань, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі мешканців для подальших нарахувань – у розділі «Дистанційне обслуговування»;

– отримати оперативну консультацію через зворотний зв’язок.

Нагадаємо, консультацію щодо нарахувань за надані житлово-комунальні послуги також можна отримати через Сall-центр ЦКС -(044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів за посиланням.

Вгору