Про це повідомляє «Київтеплоенерго».
У компанії зазначили, що це важливо, бо на основі поточних показань проводяться нарахування за спожиті послуги.
Не чекаючи на останній день місяця, показання можна передати вже зараз. Їх прийом розпочинається з 5-го числа та триває протягом місяця.
Дистанційно внести дані можна наступними способами:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App store чи Google Play).
Читайте також: Киянам дали чотири поради, як економити електроенергію
Також можна скористатися альтернативним способом передачі показань:
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів:
(044) 354-86-26;
(044) 354-81-12;
(044) 354-81-25;
(044)354-81-28;
(044)354-86-41;
(044)354-81-15;
(044)354-86-21;
(044)354-86-24;
(044)354-86-29;
(044)354-86-06;
• скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
• при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, власники бойлерів щомісяця мають подавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.