Юридичний порадник для переселенців опублікував корисну інформацію для ВПО щодо обслуговування в Ощадбанку на період карантину, введеного задля недопущення поширення коронавірусу.
1. Непройдена фізична ідентифікація в Ощадбанку не є підставою для припинення виплат банком
На період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням COVID-19, та протягом 30 днів з дня відміни карантину переселенці, які отримують соціальні виплати або пенсію в Ощадбанку, можуть не проходити фізичну ідентифікацію у відділеннях банку.
На виплати це жодним чином не вплине, адже відповідно до Закону України № 530-ІХ (зі змінами) на цей час забороняється зупинення банком видаткових операцій за поточним рахунком внутрішньо переміщеної особи за відсутності проходження фізичної ідентифікації.
Водночас сам Ощадбанк подовжив строк, протягом якого можна не проходити фізичну ідентифікацію без загрози припинення блокування видаткових операцій по картковому рахунку, до 60 днів після зняття карантинних обмежень.
2. Подовжено термін дії банківських карток переселенців, який сплив під час карантину
Ощадбанком було прийнято рішення про продовження терміну дії банківських карток внутрішньо переміщених осіб, який сплив під час карантину. За останньою інформацією такі картки не будуть блокуватися до 1 жовтня 2020 року. Надалі строк їх дії продовжувати не планується.
3. Записатися на прийом до Ощадбанку можна онлайн
Переселенці, які мають рахунки у філіалах Ощадбанку в Донецькій та Луганській області, можуть через Інтернет записатися в черзі для отримання банківських карток у зручний час. Наразі така можливість реалізована:
— на офіційному сайті АТ «Ощадбанк»: https://cutt.ly/ifkhF3z;
— у чат-боті банку: https://telegram.me/Oschadbot, https://www.facebook.com/oschadbot/.
Крім того, за допомогою чат-бота можна:
— перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
— замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
— перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
— блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
— уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
— підключати SMS-банкінг;
— продовжувати термін дії картки;
— активувати можливість зняття готівки без картки та ін.
Разом з тим, як і раніше, записатися на прийом до спеціалістів АТ «Ощадбанк» можна за телефоном гарячої лінії банку: 0 800 210 800.