Цього разу суми у платіжках не будуть великими, адже опалювальний сезон розпочався лише 20 жовтня й нарахування здійснені за 10 днів.
У Київтеплоенерго просять з усіма запитаннями по нарахуваннях за опалення та гарячу воду, які можуть виникнути, звертатися у Центр комунального сервісу. Адже це єдина абонентська служба, яка володіє повною інформацією з питань житлово-комунальних послуг в Києві.
Проконсультуватись з фахівцем ЦКС можна дистанційно, без візиту до центрів обслуговування. Для цього необхідно обрати зручний канал комунікації: Месенджер у Facebook, Skype або Telegram. Також в ЦКС працює call-centre за тел.: (044) 247-40-40 (8.00-20.00 по буднях).
У Центрі комунального сервісу клієнти Київтеплоенерго зможуть онлайн:
- проконсультуватись з питань нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
- передати показання лічильників;
- здійснити коригування показань та отримати перерахунок;
- подати заяву та копії документів для укладання договору реструктуризації боргу;
- замовити дублікат рахунку-повідомлення;
- отримати інформацію щодо оплат та способи їх здійснення;
- замовити повірку, заміну та опломбування лічильників (під час воєнного стану у разі закінчення терміну повірки лічильники з обліку не знімаються);
- встановити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.
Крім того, киян закликають долучитися до спільного з фахівцями зняття показників будинкових лічильників тепла та гарячої води. Це потрібно, щоб кияни контролювали коректність зняття показань й, відповідно, нарахувань сплати за спожите тепло.