Як зазначається, про це йдеться у рекомендаціях Міністерства освіти і науки щодо організаціі освітнього процесу та викладання навчальних предметів у школах у новому навчальному році.
У МОН зазначають, що розклад навчальних занять, розподіл навчального навантаження протягом тижня, тривалість навчальних занять і перерв між ними здіиснюється відповідно до вимог Санітарного регламенту для шкіл.
Зокрема, тривалість виконання завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час не рекомендується:
- учням 1-2 класів не рекомендуються домашні завдання у позанавчальний час,
- більше ніж 1 години у 3–5 класах,
- 1,5 години у 6-9 класах,
- не більше ніж 2 години у 9-11(12) класах.
Організація освітнього процесу може здіиснюватись в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими.
Таке поєднання можливе, зокрема, для різного роду занять (практичні, лабораторні заняття проводяться в очному режимі, лекціині – в дистанціиному). Або для різних груп одного класу: частина учнів класу навчаються очно, інша дистанціино в асинхронному режимі, з можливістю надання учням підтримки шляхом проведення консультаціи в синхронному режимі.
При цьому для учнів має визначатися черговість очного та дистанціиного навчання з метою забезпечення рівних умов для навчання.
Також, в очному режимі, у разі нестачі місць у шкільних укриттях для всіх учасників освітнього процесу, можлива організація навчання по змінах або переведення навчання з окремих предметів на дистанційну форму.
За потреби заклад освіти може організувати індивідуальні форми здобуття освіти (зокрема екстернатну, сімеину (домашню), реалізовувати індивідуальну освітню траєкторію учня.
У МОН нагадали, що форма організації освітнього процесу залежить від безпековоі ситуаціі у кожному населеному пункті і визначається рішенням віиськово-цивільних адміністрацій. Рішення приимається за участю батьків.
Якщо батьки не погоджуються з очною формою навчання, вони можуть обрати дистанційну форму або індивідуальний графік навчання, або перевести дитину на екстернатну форму навчання.
Крім цього ,форма організаціі освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального в залежності від безпековоі ситуаціі в населеному пункті.