Що робити, якщо ви зробили щеплення проти коронавірусу, а інформація про нього так і не з’явилася у базі, пише “Сьогодні“.
Одна з причин, чому люди не можуть знайти своїх даних про вакцинацію, – навантаження у системі. А друга – це неправильне їх внесення.
Тож сімейний лікар має зв’язатися з мобільною бригадою та виправити помилку.
У нас в Україні є єдина електрона система “Хелсі” і дуже багато маленьких підсистем. Один заклад працює з однією системою, інший – з іншою. Ви можете себе не бачити, але я бачу все, що з вами відбувається, які ви робили щеплення. Тут панікувати немає сенсу”, – пояснила сімейний лікар Аліна Яговкина.
Вона уточнила, що сертифікат про щеплення може видавати тільки сімейний лікар.
Якщо ж сімейного лікаря немає, у Міністерстві охорони здоров’я радять звертатися до закладу, де робили щеплення, або до контакт-центру.
Можна звернутися до реєстратури того закладу, де ви робили щеплення. І там лікарі зможуть внести правки чи корективи. Можете звертатися за телефоном 0 800 602 019 – це номер контакт центру МОЗ – і наші спеціалісти вам допоможуть”, – радить прессекретар МОЗ Роман Борщ.
Коригування даних про вакцинацію триватиме від кількох хвилин до кількох днів. Після цього зможете отримати свідоцтво про вакцинацію.