Шляхопровід на вулиці Дегтярівській повністю знесли

Джерело:  vechirniy.kyiv.ua  /  18:35, 7 Серпня 2023

У Києві триває реконструкція розв’язки на перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка. Нині мостовики закінчили демонтаж старого шляхопроводу, який перебував у аварійному стані

Роботи зі зведення новою споруди мають завершити до кінця цього року.

Поки на дорогах, поблизу шляхопроводу, автомобілі в години пік потрапляють у корки.

На перетині вулиць Дегтярівської, Олени Теліги та Олександра Довженка триває реконструкція розв’язки.

Київавтодор постійно інформує, як виконуються роботи. Нині мостовики закінчили демонтаж старого шляхопроводу, який перебував у аварійному стані. Цього тижня дорожники розпочнуть бетонувати верхню частину фундаменту — монолітні ростверки.

Також повідомляється, що відсьогодні на будівельному майданчику працює ще одна бурова установка для спорудження паль другого етапу робіт. Це дозволить пришвидшити процес відбудови споруди. Окрім того, на розв’язці продовжують облаштовувати з’їзди та заїзди.

Новий шляхопровід буде на метр вищим. Його ширина збільшиться з 28 до 40 метрів. Це дозволить облаштувати велодоріжки та комфортні тротуари для пішоходів.

У столиці «в черзі на ремонт» стоять інші шляхово-транспортні споруди. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко. За його словами той таки Дегтярівський шляхопровід збудували понад 50 років тому він і був в аварійному стані. Тепер його демонтували.

На запитання скільки в місті шляхопроводів, що стоять в черзі на терміновий ремонт, Федоренко пояснив, що більшість шляхопроводів та мостів столиці споруджувалися у 50 — 70-ті роки минулого століття. Всього на балансі у Київавтодорі 175 мостів та шляхопроводів. Близько 20 з них потребують капітального ремонту.

«Я не можу сказати, що вони у жахливому стані. Але їх експлуатаційний ресурс вже вичерпується. Вони проєктувалися й будувалися під зовсім інші навантаження, наприклад, під вантажівки, що перевозять по 5 — 8 тонн, а не фури з 30 — 40 тоннами вантажу й безперервний потік транспорту. Так, в цих шляхопроводах є і дефекти в залізобетонних конструкціях», — розповів керівник Київавтодору.

Він пояснив, що корпорація систематично розробляє технічну документацію й виконує роботи з реконструкції шляхопроводів. Так у 2021 році зробили 8 мостів, у 2020 році — зробили 6 мостів. Зараз фахівці напрацьовують нові проєкти.

Повністю інтерв’ю з Олександром Федоренком, в якому він розповідає про ремонти найважливіших дорожніх об’єктів у Києві, читайте у «Вечірньому Києві».

Вгору