Про це розповів заступник голови КМДА, керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) Петро Оленич.
Як пояснив чиновник, інтелектуальна транспортна система аналізує дані з камер та коригує транспортні потоки, щоб максимально ефективно розвантажити дороги та якісно організувати роботу громадського транспорту. Також за необхідності система надсилатиме повідомлення до комунальних служб чи Патрульної поліції, що дозволить зменшити час реагування на дорожні перешкоди чи ДТП.
За його словами, камерами з ІТС вже облаштували перехрестя б-ру Лесі Українки, вул. Басейна, вул. Мечникова та вул. Льва Толстого; площі Перемоги та Європейської площі. До кінця року планується під’єднання ще 43 камери.
Загалом до аналітичного модулю прогнозування завантаженості трафіку під’єднано більше тисячі камер міста, а у разі необхідності підрахунок транспортного потоку виконують і номерні камери.
Аналоги таких систем вже показали свою ефективність у багатьох містах Європи та США. Саме така система дозволила розвантажити дороги одного із найбільших міст у світі – Нью-Йорку”, – розповів Петро Оленич.
Також він додав, що спільно із зарубіжними партнерами проводиться аналіз комплексної схеми руху транспорту. Одне з головних завдань – оптимізація керування світлофорними об’єктами.