Компетентні оператори надають киянам допомогу та обробляють тисячі дзвінків.
Щомісячно на гарячу телефонну лінію Київського міського територіального центру соціального обслуговування звертається близько 850 осіб. Про це повідомила заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда на своїй сторінці у Фейсбук.
Як розповіла Марина Хонда, ця гаряча лінія розпочала роботу в березні 2023 року. Вона створена перш за все для допомоги киянам літнього віку, які потребують соціальних послуг. За номером телефона 044-500-23-23 вони можуть отримати інформацію щодо соціальних послуг у Києві та залишити скаргу щодо їхньої якості.
Марина Хонда. Фото: Борис Корпусенко
«Понад 10 тисяч дзвінків — це велика кількість. Ми запускали роботу гарячої лінії для того, щоб містяни могли оперативно отримати компетентне роз’яснення, а також для своєчасного виявлення їхніх потреб і конфліктних ситуацій. Це дозволяє нам правильно скоординувати людину, і, за необхідності, оперативно надати їй соціальні послуги та допомогу. Як показав аналіз дзвінків, багато мешканців Києва не знають, до яких саме установ потрібно звертатися з тих чи інших питань. Майже 15% дзвінків не стосувались соціальних послуг. Тому окрім консультування з профільних питань, наші компетентні оператори перенаправляють містян до відповідних служб», — зазначила Марина Хонда.
Як повідомив директор Департаменту соціальної та ветеранської політики КМДА Руслан Світлий, більшості громадян, які звернулись на гарячу лінію, фахівці оперативно надали роз’яснення, а звернення ще 100 осіб передали для оперативного розгляду до відділень Київського міського та районних територіальних центрів соціального обслуговування.
Руслан Світлий. Фото: Борис Корпусенко
«Тим, хто цього потребував, екстрено призначили соціального робітника для догляду вдома за ліжковим хворим, надали засоби особистої гігієни, одяг, взуття, інші предмети першої потреби, засоби для реабілітації, послуги з перевезення. Також фахівці допомогли оформити документи для отримання соціальних послуг у територіальному центрі й одразу розпочали їх надання відповідно до укладених договорів», — зазначив Руслан Світлий.
На гарячій лінії фахівці Київського міського територіального центру соціального обслуговування надають інформацію:
- щодо процедури, порядку та умов отримання соціальних послуг від територіальних центрів — догляду вдома, паліативного догляду, соціальної адаптації, консультування, денного догляду, натуральної допомоги, транспортних послуг, представництва інтересів, фізичного супроводу осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо;
- переліку документів, необхідних для отримання соціальних послуг;
- щодо отримання допомоги в межах міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» — продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки), наборів мийних засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, ходунки, протипролежневі матраци) тощо;
- щодо отримання реабілітаційних послуг для дорослих та дітей з інвалідністю;
- щодо отримання соціальних послуг через соціальне замовлення;
- контакти надавачів соціальних послуг.
Гаряча лінія 044-500-23-23 працює в робочі дні:
пн-чт — з 08:30 до 16:00;
пт — з 08:30 до 15:00.
«Вечірній Київ» повідомляв, що у столиці створюють платформу підтримки ВПО. Як до неї долучитися.