Уже у вересні 2020 року розпочнеться перша фаза будівництва аеропорту Дніпропетровщини. Як розповіли в облдержадміністрації, одночасно мають стартувати роботи зі зведення злітно-посадкової смуги та терміналу.
Як зазначається, щоб оптимізувати строки будівництва злітно-посадкової смуги, проєкт розбили на дві частини. Тендер на першу фазу проходитиме з серпня по вересень. Оберуть підрядника, який восени виконає підготовчі роботи. Одночасно інвестор DCH візьметься за зведення терміналу.
“Паралельно розпочнеться міжнародний тендер на другу фазу робіт – оберуть генпідрядника, який зробить основний об’єм робіт з будівництва смуги. Переможця оголосять за три місяці. До того часу буде готовий проєкт, який саме пройде необхідну експертизу”, – зазначив голова ОДА Олександр Бондаренко.
Злітно-посадкову смугу Міжнародного аеропорту на Дніпропетровщині зведе держава – коштами розпоряджається держпідприємство «Фінінпро».
Вона буде довжиною 3200 м, з сучасною навігаційною та світлосигнальною системами. За новий міжнародний термінал та VIP-термінал у єдиному комплексі відповідає інвестор – українська промислово-фінансова група DCH.
Як виглядатиме термінал
Для проєктування DCH запросила українську компанію UVT Group, яка користувалася рекомендаціями австрійських колег. Поряд з основним терміналом зведуть VIP-термінал. Вони матимуть 6 виходів на посадку. Поряд буде офісна будівля для працівників летовища.
«Ми прогнозуємо, як аеропорт розвиватиметься до 2045 року – по мірі зростання пасажиропотоку, – розповів гендиректор харківського аеропорту, керівник проєктної групи будівництва Міжнародного аеропорту «Дніпро» Володимир Васильченко. – Проєктант передбачив будівельні рішення, які підвищать комфорт пасажирів. А дизайн у скандинавському стилі – форми, кольори – сприятиме покращенню настрою людей, які нервують перед польотом».
Duty Free і парковка
В основному терміналі будуть кафе та великий Duty Free. Поряд – парковка на 1,2 тис місць з можливістю розширення.
«У нашій практиці це вже сьомий об’єкт з авіації. В команді – 60 людей, і майже всі працюють над цим проєктом вже чотири місяці», – зазначив головний архітектор UVT Group Олексій Агафонов.
В середньому на рік аеропорт прийматиме 1,6 млн пасажирів з можливістю збільшення цієї цифри майже вдвічі. Роботи планують розпочати влітку – разом зі стартом будівництва злітно-посадкової смуги, яким опікується держава.