Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
За її словами, для отримання матеріальної допомоги необхідно звертатися з письмовою заявою та надати копії таких документів:
- паспорт громадянина України;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (у разі наявності);
- довідка про призначення групи інвалідності (із зазначенням відсотку втрати працездатності) або довідку про відсоток втрати працездатності (для осіб з інвалідністю);
- документи, які підтверджують складні життєві обставини, що обґрунтовують потребу в наданні матеріальної допомоги (для киян, які опинилися в складних життєвих обставинах);
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).
- оригінал довідки про доходи всіх членів сім’ї за попередні шість місяців, виданих за місцем отримання доходів або Державною податковою службою України (окрім довідок про розмір пенсії та/або державних соціальних допомог).
Матеріальна допомога надається один раз на рік. Документи подаються не пізніше 15 грудня поточного року.
Реєстрація до ЦНАПів на конкретну годину доступна у застосунку “Київ Цифровий” або за посиланням.
Додаткова інформація та консультації ЦНАП надає за тел.: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39.
Виплата матеріальної допомоги в безготівковій формі здійснюється на картку киянина, а в разі її відсутності – за місцем отримання пенсії/державної соціальної допомоги/за відомістю або поштовим переказом.
Нагадаємо, ЦНАПи відновили запис через “Київ цифровий”.