Про це повідомляє КМДА.
Як зазначається, значна кількість таких боржників є власниками житла в центрі міста й площею 100 кв. м і більше.
На підприємстві кажуть, що це один з антикризових заходів, що допомогли підприємству накопичити кошти для стабільного проходження опалювального сезону в умовах газової кризи.
Такі механізми застосовуються відповідно до норм чинного законодавства та з міркувань соціальної справедливості відносно споживачів, які регулярно, вчасно та в повному обсязі сплачують за спожиті послуги. Адже договірні відносини чітко передбачають цей обов’язок споживача. При цьому підприємство спочатку інформує громадян про існуючі способи врегулювання питання заборгованості, зокрема, про механізм розстрочки боргу”, – пояснюють комунальники.
Вони звертають увагу, що проценти та інфляційна складова боргу, передбачені ст. 625 ЦК України, не є штрафними санкціями (пеня/неустойка).
Споживачі, які повністю сплачують заборгованість за послуги з ЦО та ГВП або укладають угоду з реструктуризації заборгованості на певний термін, в наступному розрахунковому періоді вже не отримають нарахувань 3% річних та інфляційних втрат.