Тепер можна писати “Київгазу”: компанія запускає чат-боти в мережах Viber та Telegram

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  09:46, 21 Січня 2022

У підприємстві зазначили, які саме топ-5 питань можна вирішити в чат-боті миттєво, не телефонуючи у контакт-центр

Як зауважують у компанії, у чат-ботах можливе керування декількома особовими рахунками, швидке завантаження платіжок та прямий зв’язок із спеціалістами компанії.

Топ-5 питань, які можна вирішити в чат-боті миттєво, не телефонуючи у контакт-центр:

  • дізнатися суму до сплати й завантажити платіжку
  • передати показання лічильника для кількох особових рахунків
  • залишити заявку на виклик майстра для ремонту, заміни чи встановлення газового обладнання
  • завантажити форми заяв для перенесення, перерахунку чи повернення коштів
  • повідомити про зміни у складі сім’ї.

До прикладу, ви управляєте двома рахунками й поспіхом відправили кошти не на той особовий рахунок. Вам не потрібно йти в центр обслуговування – форму заяви на повернення коштів легко завантажити з чат-боту, заповнити, підписати й надіслати її фото чи сканкопію через службу підтримки боту.

У “Київгазі” зазначають, що якщо ж питання потребує консультації спеціаліста, можна одразу написати йому, не виходячи з месенджера, чи записатися на особистий прийом, обравши зручну дату й час.

Як знайти чат-бот і зареєструватися

Реєстрація у боті відбувається за номером телефону.

Щоб почати користуватися, достатньо натиснути «Start» і обрати потрібну функцію чи послугу.

Що ще буде у чат-боті

Наразі розробники допрацьовують функцію розсилки адресних попереджень про тимчасове відключення газу для проведення ремонтних робіт чи у випадку аварійних ситуацій.

Коли запустять чат-боти

Чат-боти у Viber та Telegram запрацюють для всіх споживачів газу столиці відразу після фінального тестування. Про дату запуску у компанії повідомлять на сайті, електронною розсилкою та на друкованих рахунках.

Вгору