Як зауважують у компанії, у чат-ботах можливе керування декількома особовими рахунками, швидке завантаження платіжок та прямий зв’язок із спеціалістами компанії.
Топ-5 питань, які можна вирішити в чат-боті миттєво, не телефонуючи у контакт-центр:
- дізнатися суму до сплати й завантажити платіжку
- передати показання лічильника для кількох особових рахунків
- залишити заявку на виклик майстра для ремонту, заміни чи встановлення газового обладнання
- завантажити форми заяв для перенесення, перерахунку чи повернення коштів
- повідомити про зміни у складі сім’ї.
До прикладу, ви управляєте двома рахунками й поспіхом відправили кошти не на той особовий рахунок. Вам не потрібно йти в центр обслуговування – форму заяви на повернення коштів легко завантажити з чат-боту, заповнити, підписати й надіслати її фото чи сканкопію через службу підтримки боту.
У “Київгазі” зазначають, що якщо ж питання потребує консультації спеціаліста, можна одразу написати йому, не виходячи з месенджера, чи записатися на особистий прийом, обравши зручну дату й час.
Як знайти чат-бот і зареєструватися
Реєстрація у боті відбувається за номером телефону.
Щоб почати користуватися, достатньо натиснути «Start» і обрати потрібну функцію чи послугу.
Що ще буде у чат-боті
Наразі розробники допрацьовують функцію розсилки адресних попереджень про тимчасове відключення газу для проведення ремонтних робіт чи у випадку аварійних ситуацій.
Коли запустять чат-боти
Чат-боти у Viber та Telegram запрацюють для всіх споживачів газу столиці відразу після фінального тестування. Про дату запуску у компанії повідомлять на сайті, електронною розсилкою та на друкованих рахунках.