Про це йдеться у дописі на Facebook-сторінці Генерального плану Києва
Для влаштування станції Биківня відсутній необхідний пасажиропотік. У станціях Старобориспільська та Лісництво теж немає необхідності через незначний пасажиропотік, тому вони були виключені з остаточної редакції проєкту Генерального плану.
Водночас фахівці пояснили, чому генплан вперто не бачить метро на Південну Борщагівку.
За їх словами, в найближчі 7 років планується подовження Оболонсько-Теремківської лінії до вулиці Дмитра Луценка. Окрім того, буде розпочате будівництво нової Подільсько-Вигурівської гілки метро, яка розпочнеться на вулиці Братиславській у Деснянському районі, і закінчиться поблизу аеропорту “Жуляни”, що на Кільцевій дорозі.
На думку спеціалістів, таке рішення має покращити доступність мешканців Південної Борщагівки до станцій метрополітену.
Нагадаємо, у 2020 році столичною підземкою скористалися 279 мільйонів 484 тисячі пасажирів. Це на 215 мільйонів 816 тисяч або 56% менше, ніж у попередньому році.