У столиці встановили першу «берлінську подушку». Вони добре зарекомендували себе у Європі.
Центр організації дорожнього руху (ЦОДР) 23 листопада встановив на вулиці Бажова пристрій заспокоєння руху — «берлінську подушку».
Як запевнили фахівці, завдання такої штучної нерівності — зниження швидкості легкових транспортних засобів. Водночас, спецтехніка та автобуси із ширшою колісною базою пропускають цю нерівність між колесами, а учасники руху на двоколісному транспорті можуть об’їхати перешкоду.
У ЦОДР говорять, що остаточне рішення про встановлення «берлінських подушок» на інших вулицях Києва приймуть після завершення експериментального періоду експлуатації та надання відповідних висновків.
У разі успішного проходження експерименту — такі пристрої заспокоєння руху облаштують на інших вулицях міста.
Про намір встановити «берлінську подушку» «Вечірньому Києву» розповів директор ЦОДР Олександр Міщенко. Він також назвав інші засоби заспокоєння руху транспорту, які погоджені з Управлінням патрульної поліції у Києві та плануються до впровадження після відповідного доручення КМДА:
Острівці безпеки — вул. Космонавта Поповича, вул. Кіото, вул. Андрія Малишка;
Притротуарні острівці — Дарницький бульвар, вул. Шолом-Алейхема, вул. Миколи Матеюка;
Кільцеві розв’язки — перехрестя вул. Пантелеймона Куліша і вул. Каховської, перехрестя вул. Притисько-Микільської та вул. Фролівської, перехрестя вул. Азербайджанської та вул. Гродненської;
Підвищені пішохідні переходи — вул. Анатолія Солов’яненка, вул. Введенська, вул. Миропільська;