Один тунель між станціями вже збудовано, будівельники приступають до будівництва другого.
Метро на Виноградар знову будують.
Про це в інтерв’ю ТСН розповів начальник Київського метрополітену Віктор Брагінський.
«З початком війни та запровадженням воєнного стану генпідрядник АТ „Київметробуд“ повідомив Київський метрополітен щодо відсутності можливості виконання робіт по будівництві метро на Виноградар. Тобто будівництво нових станцій було зупинене. Зараз генпідрядник все ж таки відновив будівельні роботи», — повідомив Брагінський.
За словами начальника Київського метрополітену, на темпи будівництва впливає поточна ситуація. Адже бригади будівельників і всі, хто залучений до будівництва, під час повітряної тривоги повинні бути у безпеці. Крім того уповільнює робочий процес нестабільне електропостачання. Але попри труднощі, які виникають через війну, столична влада та метрополітен докладають максимум зусиль, щоб цей проєкт продовжувався.
«Сьогодні дуже важко назвати чіткий термін закінчення робіт. Бо неможливо спрогнозувати навіть те, що буде завтра. Але можу сказати, що зараз генпідрядник зосередив роботу над тими ділянками, які потребують першочергового виконання робіт. Нам потрібно, насамперед, ліквідувати техногенну небезпеку — закріпити вже збудовані тунелі і накрити їх, а потім перейти до будівництва другого тунелю від станції «Мостицька» до станції «Сирець». Один тунель між ним довжиною 1249 метрів вже збудований, тепер потрібно побудувати другий. Як і раніше, його буде будувати прохідницький щит «Галина», — розповів Брагінський.
Як повідомляв «Вечірній Київ», у листопаді 2022 року Господарський суд міста Києва за невиконання умов договору про першу чергу будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену стягнув з АТ «Київметробуд» на користь територіальної громади міста понад 139 мільйонів гривень.
Справі передувало звернення Київської міської прокуратури до Господарського суду міста Києва із позовною заявою про стягнення з АТ «Київметробуд» 183 мільйонів 461 гривень в інтересах Київської міської ради та КП «Київський метрополітен».