Про це повідомляється на Facebook-сторінці оператора.
У компанії кажуть, що підключили голосовий сервіс підключений, проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів.
Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу”, – йдеться у повідомленні.
А от послуга “Домашній Інтернет” відновлена повністю.
Користувачам, у яких не реєструється SIM-картка, радять:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути “авіарежим”.
Також зазначається, що деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але спеціалісти їх усувають.
Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей. Ми неймовірно вдячні вам за підтримку. Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку”, – додали у “Київстарі”.
Як повідомляв “ВК”, 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі “Київстар” – частина абонентів залишилась без зв’язку. При цьому вони не можуть перейти на іншого оператора через національний роумінг. Через відсутність зв’язку люди спілкуються між собою, замість дивитися у смартфон, співчувають та чекають на повернення мережі. Якщо ви залишились без зв’язку і терміново потребуєте допомоги – звертайтесь до поліції, рятувальників, у Пункти незламності.
Російські хакери похвалилися завданою ними шкодою мережі Київстар та повідомили про захоплення особистих даних користувачів. Оператор вже спростував цю інформацію. За відсутності зв’язку кияни шикувалися у черги, щоб придбати сімкарту альтернативного “Київстару” оператора зв’язку.