17 грудня, представники Київпастрансу, департаменту транспортної інфраструктури КМДА, приватні перевізники та активісти на спільній нараді домовилися напрацювати рішення, які б зробили громадський транспорт комфортнішим та ефективнішим.
Про це повідомляє видання Хмарочос.
Зазначається, що на нараді присутні визнали проблеми громадського транспорту:
- неефективна система оплати проїзду,
- наявність багатьох маршрутів-дублерів, коли приватні маршрутки дублюють повністю чи частково комунальний транспорт «Київпастрансу»,
- поганий стан рухомого складу перевізників.
Система оплати у транспорті
Під час розмови приватні перевізники розповіли про недоліки електронного квитка, через які відмовляються долучатися до цієї системи.
Вони заявили, що була б вигідною система оплати за виконану транспортну роботу – це спосіб оплати, коли всі гроші за проїзд у пасажирів збирає місто за допомогою єдиного квитка, а потім оплачує роботу перевізників не за кількість людей, яких вони перевезли, а за кількість кілометрів, які кожен перевізник проїхав на своїх маршрутах.
Така система розрахунку використовується і в Будапешті, і у Варшаві, де теж є як комунальні, так і приватні перевізники.
Про що домовилися
Усі разом домовились створити та підписати меморандум про план розвитку наземного громадського транспорту та засади, на яких транспорт має розвиватися.
Йдеться про:
- прозорі конкурси на маршрути,
- оплата перевізникам за транспортну роботу замість самостійного збирання готівки на маршрутах,
- комфортабельність,
- нормальний технічний стан транспорту,
- відповідність екологічним нормам рухомого складу.
Робоча група збиратиметься щотижня у КМДА, доки не узгодять усі подробиці і не буде напрацьоване спільне бачення розвитку громадського транспорту в місті.
Нагадаємо, столична влада закупить 50 нових тролейбусів.