Через закриття базарів у зв`язку з карантином у соцмережах почали з`являтися віртуальні ринки. Лише за три дні група у Фейсбуці «Продуктовий ринок Миколаєва онлайн» зібрала понад 7800 учасників.
Про це пише Урядовий кур`єр.
Учасники обмінюються інформацією про товари, ціни та спосіб доставки, публікують фото та номери телефонів. Продавці не підвищують ціни, а тримають їх на ринковому рівні. Найбільш затребувані:
- молочні продукти,
- картопля,
- зелень,
- м’ясо та риба,
- продукти глибокої заморозки.
Відомо, що одна з компаній, що реалізує заморожені продукти в роздрібні магазини міста, оголосила про доставку цих продовольчих товарів населенню за оптовими цінами.
Зазначається, що продавці масово пропонують безкоштовну доставку, попереджаючи покупців про наявність у них засобів захисту.
Прикметно, що такий віртуальний бізнес взаємовигідний для обох сторін. Малий бізнес зазнає менших втрат, а містяни економлять на покупках та зайвий раз не виходять з дому.