У Міноборони відповіли на найбільш поширені питання щодо роботи застосунку "Резерв+". ІНФОГРАФІКА

Джерело:  censor.net  /  10:41, 25 Травня 2024

У Міноборони відповіли на найбільш поширені питання щодо роботи застосунку "Резерв+". ІНФОГРАФІКА

У Міністерстві оборони України відповіли на найбільш поширені питання щодо роботи застосунку "Резерв+" для оновлення даних військовозабов’язаними.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на телеграм-канал Міноборони.

  • Кому потрібно встановлювати Резерв+?

"Резерв+" - це застосунок для військовозабов'язаних, військослужбовцям та жінкам, що не стоять на військовому обліку, не потрібно завантажувати застосунок та оновлювати дані.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

  • Чи потрібно йти до ТЦК після оновлення даних в Резерв+?

Якщо ви оновили дані в застосунку Резерв+, ви виконали відповідну вимогу закону. Подальша комунікація з ТЦК відбувається в звичному режимі.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

  • Що робити, якщо мої дані з реєстру Оберіг неправильні?

Якщо ваші дані з Оберігу містять помилки або не актуальні, зверніться до ТЦК, в якому ви стоїте на обліку. Як зазначають в Міноборони, помилки в реєстрі спричинені людським фактором при внесенні інформації операторами ТЦК.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

  • Я "у розшуку", що мені робити?

Якщо в інформації з Оберегу вам показується статус "в розшуку", то найкраще рішення - звернутись до ТЦК, де ви стоїте на обліку. Цей статус присвоюється тим, хто порушив правила військового обліку.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

  • Я військовослужбовець і я "у розшуку", що мені робити?

Це також помилка внаслідок людського фактору. Ймовірно, ТЦК не оновив дані, коли ви вступили на службу. Команда застосунку Резерв+ налагоджує взаємодію з іншими реєстрами, щоб усі військовослужбовці були виключені з обліку. Якщо ви хочете прискорити оновлення інформації щодо себе, зверніться до ТЦК, але це на обов'язково, пояснюють в Міноборони.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

  • Чому я не можу авторизуватися в застосунку Резерв+?

Зараз застосунок працює в тестовому режимі. Якщо вам не вдалося авторизуватися в перші дні роботи застосунку - спробуйте пізніше. Оновити дані можна до 16 липня.

Міноборони відповіло на запитання про роботу застосунку Резерв+

Вгору