Однак тих, хто мав запланований запис, приймуть першочергово. Мова йде про можливість запису на конкретну годину прийому.
Від 1 листопада, у Центрах надання адміністративних послуг Києва скасовують можливість запису на конкретну годину прийому. Натомість заявників прийматимуть за електронною чергою безпосередньо в приміщенні.
«Усі, хто мав запис, будуть прийняті першочергово», — уточнюють в ЦНАПі.
До того ж через стабільні відключення електрики, в адміністративних закладах не надаватимуть наступні послуги:
- паспортні послуги (крім вклеювання фото у паспорт громадянина України 25, 45 років);
- реєстрація майна;
- реєстрація бізнесу;
- витяги з Державного земельного кадастру;
- послуги при народженні дитини;
- послуги в будівельній сфері;
- Є-Декларація.
Зазначимо, на час повітряних тривог, ЦНАПи зачиняються. "Звертаємо увагу, що у разі відсутності світла ЦНАПи не надають послуг, пов’язаних із роботою електронних систем/реєстрів".
У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня, ЦНАПи починають працювати через 30 хвилин після відбою.
У разі оголошення тривоги під час робочого дня - протягом 10 хвилин після відбою.
Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг, стану розгляду та готовності поданих документів можна отримати за телефонами: 044-202-60-38, 044-202-60-39.
Нагадаємо, незабаром для мешканців Бородянки запрацює модульний Центр адміністративних послуг, який вже почали встановлювати.
Нове приміщення буде максимально зручним для чисельних відвідувачів. Тут буде 25 робочих місць для спеціалістів та 1 для самообслуговування громадян.