У столичних ЦНАПів скасовують онлайн-запис: що робити?

Джерело:  vechirniy.kyiv.ua  /  17:45, 31 Жовтня 2022

У Києві ЦНАПи змінюють правила запису на прийом

Однак тих, хто мав запланований запис, приймуть першочергово. Мова йде про можливість запису на конкретну годину прийому.

Від 1 листопада, у Центрах надання адміністративних послуг Києва скасовують можливість запису на конкретну годину прийому. Натомість заявників прийматимуть за електронною чергою безпосередньо в приміщенні.

«Усі, хто мав запис, будуть прийняті першочергово», — уточнюють в ЦНАПі.

До того ж через стабільні відключення електрики, в адміністративних закладах не надаватимуть наступні послуги:

  • паспортні послуги (крім вклеювання фото у паспорт громадянина України 25, 45 років);
  • реєстрація майна;
  • реєстрація бізнесу;
  • витяги з Державного земельного кадастру;
  • послуги при народженні дитини;
  • послуги в будівельній сфері;
  • Є-Декларація.

Зазначимо, на час повітряних тривог, ЦНАПи зачиняються. "Звертаємо увагу, що у разі відсутності світла ЦНАПи не надають послуг, пов’язаних із роботою електронних систем/реєстрів".

У разі оголошення повітряної тривоги до початку робочого дня, ЦНАПи починають працювати через 30 хвилин після відбою.

У разі оголошення тривоги під час робочого дня - протягом 10 хвилин після відбою.

Всю актуальну інформацію щодо отримання послуг, стану розгляду та готовності поданих документів можна отримати за телефонами: 044-202-60-38, 044-202-60-39.

Нагадаємо, незабаром для мешканців Бородянки запрацює модульний Центр адміністративних послуг, який вже почали встановлювати.

Нове приміщення буде максимально зручним для чисельних відвідувачів. Тут буде 25 робочих місць для спеціалістів та 1 для самообслуговування громадян.

Вгору