Як повідомляє КМДА, “Київ Комунальний” оперативно й достовірно інформуватиме про житлово-комунальні послуги, підготовку до зими, муніципальні програми, що допомагають провести капремонт багатоквартирного будинку, впровадити там проєкти енергозбереження чи встановити сонячну електростанцію для безперебійного електропостачання, а також про ефективні технології й обладнання, світові рішення й моделі теплопостачання, очищення води, сортування й переробку відходів тощо.
Крім того, в цьому Telegram-каналі можна буде дізнатися про правові норми, методичні підказки, інструкції, поради від практиків. А також об’єктивну інформацію про екстрені чи аварійні ситуації в районах столиці та їх усунення комунальниками.
Також на кому каналі киян будуть знайомити з успішними прикладами самоорганізації мешканців, які зробили свої будинки енергоефективними, безпечними, а вартість комунальних послуг – значно меншою.
Нагадаємо, киянам повідомилинові номери для зв’язку киян з операторами Центру комунального сервісу.